החזרות והחלפות
ביטול עסקה / מדיניות החזרת מוצרים
עם קבלת הפריט לידיה, תבדוק המשתמשת את הפריט מיד עם קבלתו ותודיע למפעילה אם הפריט שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיע באתר (בכפוף להוראות תנאי שימוש אלה). במקרים כאמור, תהא המשתמשת רשאית לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף להוראות תנאי השימוש ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 והתקנות מכוחו (החוק והתקנות יכונו יחד להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
יובהר, כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, רשאית המפעילה לגבות דמי ביטול כקבוע ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, ואשר יסתכמו לשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מבניהם. במקרה של ביטול שנעשה לאחר מועד שליחת הפריטים למשתמשת, לא יוחזרו למשתמשת דמי המשלוח.
ביטול עסקה או החלפת פריט יעשה באמצעות פנייה ישירה לשירות הלקוחות
במספר הטלפון: 050-5859582
sluxefashion@gmail.com: לכתובת הדוא”ל
בימים א - ה בין השעות 10:00 -18:00
כתובת להחזרות הינה הדגן 28 ראשון לציון ניתן להחזיר את המוצרים בעזרת משלוח או שניתן להגיע לחנות באופן עצמאי
הפריטים המוצגים באתר עומדים למכירה בחנות המפעילה עד גמר המלאי או עד למועד מוקדם לכך, לפי שיקול דעתה הבלעדי של המפעילה. . התמונות ו/או התיאורים ו/או העיצובים של הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד.
החזר כספי יבוצע אך ורק באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה, וזאת תוך 2 ימים ממועד קבלת הפריט שביקשה המשתמשת להחזיר. המפעילה רשאית לגבות דמי ביטול, כמפורט בסעיף 5.2 לעיל.
המשתמשת רשאית להחזיר מוצר בכפוף להוראות החוק הגנת הצרכן, ובלבד שבמוצר המוחזר כאמור לא נעשה כל שימוש, שאריזתו לא נפתחה או נפגמה, המוצר המוחזר לא ניזוק וכך גם תווית המוצר והמוצר המוחזר נמצא באריזתו המקורית ככל הניתן
בהתאם להנחיות משרד הבריאות פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים – לא ניתנים להחזרה/החלפה
החלפת הפריט במוצר אחר תיעשה בחנויות המפעילה או כפי שיוסכם בין הצדדים, בהתאם למדיניות החזרת מוצרים הנהוגה ברשת חנויות המפעילה, כפי שתעודכן מעת לעת, וזאת בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמשת ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש כל שהוא, לא הוסרו ממנו תוויות הפריט המקוריות והוחזרה האריזה המקורית
המפעילה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה, לבטל עסקת רכישה שביצעה משתמשת, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים הבאים:
לאחר סיום עסקת הרכישה התברר כי הפריט אזל מהמלאי
לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיה המלאים של המשתמשת
בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתנאי שימוש אלה
המשתמשת פעלה באופן בלתי חוקי ו/או בניגוד להוראות הדין
המשתמשת מסרה בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים
המשתמשת ביצעה מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע במפעילה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג’ אחר כל שהוא
המפעילה סבורה כי בכוונת המשתמשת למכור את הפריטים, שנרכשו על ידה באמצעות האתר, לצד ג’ כל שהוא. בהקשר זה המשתמשת מאשרת ומתחייבת כי לא תמכור פריטים שרכשה באתר לצד ג’ כל שהוא.
המשתמשת לא קיבלה את המשלוח שהוזמן על ידה תוך 14 ימי עסקים
במקרה בו אין באפשרות המפעילה לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמשת את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה, וזאת בשל כוח עליון כהגדרתו לעיל ולרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי או אירוע בטחוני.
בנסיבות כאמור רשאית המפעילה לבטל את העסקה, ללא חיוב דמי ביטול, או להציע למשתמשת פריט חלופי שווה ערך, לפי שיקול דעתה ובהתאם לנסיבות הביטול. בוטלה מכירה כאמור לא תהא המפעילה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמשת או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
לא ניתן לקבל זיכוי כספי לאחר שבוצעה החלפת פריט,ניתן לקבל גיפט קארד למימוש עתידי ללא תוקף זמן וללא הורדות משלוח ודמי ביטול לא ניתן להחזיר/להחליף הלבשה תחתונה/מחטבים
ליצירת קשר עם שירות הלקוחות
050-5859582
sluxefashion@gmail.com
תודה על שבחרת לרכוש באתר SLUXE!